| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Beskjed |
Che

Ble Medlem: 08 Jul 2004 Innlegg: 30 Bosted: Vestagder
|
Skrevet: Lør Feb 04, 2006 2:20 am Tittel: Filmen fryser. |
|
|
Det hadde vært morro om noen kunne fortelle meg hvorfor visningen fryser når jeg skal redigere filmer jeg har tatt opp med kameraet mitt.
Jeg starter redigeringen av filmen og plutselig "fryser" filmen og dataen helt. Så er det å starte maskinen på nytt igjen for så å repetere det hele om igjen.
Noe gjør jeg galt, men hva?
Ikke bare filmen fryser, men dataen slutter å virke. Er det for lite strøm eller er det mangel på drivere eller hva.
Che. _________________ Hvorfor er de fattige så fattige, og de rike så rike????
Che. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tor Site Admin

Ble Medlem: 05 Jul 2004 Innlegg: 47 Bosted: Kristiansand
|
Skrevet: Lør Feb 04, 2006 2:06 pm Tittel: |
|
|
Dette kan bero på flere forskjellige ting. Det kan være en minnefeil som dukker opp ved høy belastning. (Rendering av film er jo en svært krevende prossess.)
Det kan også være at en eller annen driverrutine må oppgraderes, eller at det på en eller annen måte oppstår en konflikt mellom to forskjellige prossesser.
Har du forsøkt å omstarte maskinen rett før du skal begynne med filmredigeringen? _________________ Mvh Tor |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tor Site Admin

Ble Medlem: 05 Jul 2004 Innlegg: 47 Bosted: Kristiansand
|
Skrevet: Ons Sep 20, 2006 9:23 am Tittel: |
|
|
Etter en grundig gjennomgang av denne pc-en er problemet løst. At maskinen "frøs", skyldtes rett og slett at harddisken var nokså sliten, og hadde begynt å utvikle en del "bad sectors".
Etter å ha skiftet ut disken og reinstallert software var maskinen atter en gang tipp topp. _________________ Mvh Tor |
|
| Til Toppen |
|
 |
|